یادداشت سیدمهدی حسینی
1403/6/24
برندسازی شخصی چه در کسب و کار و چه در کسب موقعیتهای مختلف اجتماعی و سیاسی بسیار حائز اهمیت میباشد. این کتاب با وجودی که به منظور افزایش اعتبار شخصی در شبکه اجتماعی لینکدین نگاشته شده است، میتواند با کمی تغییر به منظور برندسازی شخصی در دیگر فضاهای مجازی و واقعی نیز مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آن بسیار ساده ولی کلیدی هستند به طوری که در هنگام مطالعه کتاب ایدههای زیادی حتی در زمینههای خارج از فضای لینکدین به ذهنم میرسید. بعضی از موضوعات در چند جای کتاب تکرار شدهاند که کمی اذیت میکرد. در استفاده از تکنیکهای کتاب حواسمان باشد نقش بازی نکنیم و با خودمان و سایرین صادق باشیم چرا که صداقت بیشترین تأثیر را در برندسازی شخصی پایدار دارد. نکته مهمی که در کتاب به آن اشاره نشده، اینکه باید حواسمان به اعتیاد شبکههای اجتماعی باشد تا ناغافل زمان زیادی را بیهوده در شبکههای اجتماعی هدر ندهیم.
0
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.