یادداشت علی کالفیلد
1404/3/30
این کتاب ۹۲ نکته کاربردی درباره صحبت کردن با هرکسی در "بیزینس" رو به صورت خیلی واضح و ساده توضیح میده. جالب اینجاست که هر نکته رو توی یک کادر مشخص جمعبندی کرده، که باعث میشه راحتتر بتونی نکات رو درک کنی و به یاد بسپاری. من معمولا این سبک ویراستاری رو دوست دارم. کتابی که جمع بندی از یک نکته داشته باشه، برایم قابل قبول تره. حالا ممکنه بعضی از این نکات براتون بدیهی به نظر برسه. راستش من هم کمی با این حس آشنا هستم! اما نکته مهم اینه که وقتی با آگاهی از این نکات استفاده میکنیم، تأثیرش بیشتر از قبل حس میشه. من چندتا از این نکات رو توی زندگی روزمرهام آزمایش کردم و به نظرم نتیجه هم داده. خوشبختانه این کتاب صرفاً برای محیط کسب و کار نیست و میشه خیلی از نکاتش رو به زندگی شخصی هم تعمیمش داد. به طور کلی، به این کتاب ۳.۵ از ۵ میدم و پیشنهادش میکنم.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.