بریده کتابهای ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین تاکومی 1403/9/5 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 79 0 1 تاکومی 1403/9/7 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 158 فقط باش— در جان و دل نمیخواهم احساس کنم که هستی 0 1 تاکومی 1403/9/7 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 159 پس تو نمیخواهی سخن بیمعنا بگویی، توی تاپاله؟ باز هم سخن بیمعنا بگو، ضرری به تو نمیزند. 0 1 تاکومی 1403/9/7 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 150 0 0 تاکومی 1403/9/6 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 121 اما در عین حال مشخصه عقل این است که معرفت را با واسطه کسب میکند نه بی واسطه. 0 1 تاکومی 1403/9/6 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 107 دلیلی ندارد که ما انتظار داشته باشیم جهان چیزی غیر از دره اشکها باشد. حتی همه کسانی که وجود خالق دارای قدرت مطلقه را میپذیرند لازم نیست وجود شر را منطقا مزاحم بیابند. محرک اول غیر متحرک، علت اولای همه چیز، وجود حقیقی، آشکارا بدون استدلال قابل ملاحظه دیگری، یک منبع خیر نیست. این برهان نظم است که به این نتیجه میرسد که منشأ غیر مادی دقیقا برای هدف و طلب خیر وجود دارد. 0 0
بریده کتابهای ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین تاکومی 1403/9/5 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 79 0 1 تاکومی 1403/9/7 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 158 فقط باش— در جان و دل نمیخواهم احساس کنم که هستی 0 1 تاکومی 1403/9/7 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 159 پس تو نمیخواهی سخن بیمعنا بگویی، توی تاپاله؟ باز هم سخن بیمعنا بگو، ضرری به تو نمیزند. 0 1 تاکومی 1403/9/7 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 150 0 0 تاکومی 1403/9/6 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 121 اما در عین حال مشخصه عقل این است که معرفت را با واسطه کسب میکند نه بی واسطه. 0 1 تاکومی 1403/9/6 ایمان چیست؟ جستارهایی در فلسفه دین آنتونی کنی 3.0 1 صفحۀ 107 دلیلی ندارد که ما انتظار داشته باشیم جهان چیزی غیر از دره اشکها باشد. حتی همه کسانی که وجود خالق دارای قدرت مطلقه را میپذیرند لازم نیست وجود شر را منطقا مزاحم بیابند. محرک اول غیر متحرک، علت اولای همه چیز، وجود حقیقی، آشکارا بدون استدلال قابل ملاحظه دیگری، یک منبع خیر نیست. این برهان نظم است که به این نتیجه میرسد که منشأ غیر مادی دقیقا برای هدف و طلب خیر وجود دارد. 0 0