بریدههای کتاب شناخت اساطیر ایران فاطمه اسفندی 1404/4/8 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 93 اما اهریمن هرچه بکوشد، نمیتواند بر اصل زندگی فائق آید. 0 10 فاطمه اسفندی 1404/4/8 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 93 عقیده اساسی این است که تاریخ جهان، تاریخ جدال میان خیر و شر است. 0 21 فاطمه اسفندی 1404/4/21 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 153 ... فرمانبرداری از شاه و شناخت دین بِهی، دو عاملی هستند که برای شکست دادن شر لازم است!. 0 7 فاطمه اسفندی 7 روز پیش شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 193 کار نمک زندگانی است. بدون کار زندگی بیهوده و بیفایده است. 0 20 Shirin 1404/3/20 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 25 اسطورهها همچنین میتوانند نقش اندرزها را در یک مجموعهی اخلاقی والا داشته باشند و سرمشقهایی در اختیار بشر بگذارند که بر طبق آنها زندگانی خویش را بسازد. 0 2 آروشا دهقان 1404/4/6 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 93 عقیدهٔ اساسی این است که تاریخ جهان، تاریخ جدال میان خیر و شر است. در این نبرد انسان فطرتاً یاور خداست. وی نه برای بازی آفریده شده است، همانند بعضی از سنتهای هندی، و نه موجودی است که تجلیگاه شکوه خدا باشد. خدا به انسان نیاز دارد، همانطور که انسان به خدا. 1 40
بریدههای کتاب شناخت اساطیر ایران فاطمه اسفندی 1404/4/8 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 93 اما اهریمن هرچه بکوشد، نمیتواند بر اصل زندگی فائق آید. 0 10 فاطمه اسفندی 1404/4/8 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 93 عقیده اساسی این است که تاریخ جهان، تاریخ جدال میان خیر و شر است. 0 21 فاطمه اسفندی 1404/4/21 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 153 ... فرمانبرداری از شاه و شناخت دین بِهی، دو عاملی هستند که برای شکست دادن شر لازم است!. 0 7 فاطمه اسفندی 7 روز پیش شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 193 کار نمک زندگانی است. بدون کار زندگی بیهوده و بیفایده است. 0 20 Shirin 1404/3/20 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 25 اسطورهها همچنین میتوانند نقش اندرزها را در یک مجموعهی اخلاقی والا داشته باشند و سرمشقهایی در اختیار بشر بگذارند که بر طبق آنها زندگانی خویش را بسازد. 0 2 آروشا دهقان 1404/4/6 شناخت اساطیر ایران جان راسل هینلز 3.9 8 صفحۀ 93 عقیدهٔ اساسی این است که تاریخ جهان، تاریخ جدال میان خیر و شر است. در این نبرد انسان فطرتاً یاور خداست. وی نه برای بازی آفریده شده است، همانند بعضی از سنتهای هندی، و نه موجودی است که تجلیگاه شکوه خدا باشد. خدا به انسان نیاز دارد، همانطور که انسان به خدا. 1 40