عباس بازرگان هرندی عباس بازرگان هرندی پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها روش های تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد 3.2 0 مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری عباس بازرگان هرندی 0.0 0 مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری عباس بازرگان هرندی 0.0 0 به سوی یادگیری بر خط (الکترونیکی) گذار از تدریس سنتی و راهبردهای ارتباطی آن ارنست بروئر 0.0 0 نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی مقصود فراستخواه 0.0 0 ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی عباس بازرگان هرندی 0.0 0 ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی عباس بازرگان هرندی 0.0 0 ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی عباس بازرگان هرندی 0.0 0 نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی مقصود فراستخواه 0.0 0 آشنایی با روش های آماری از طریق آموزش برنامه ای فریمن اف. الزی 0.0 0 راهنمای گام به گام ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی فاخته اسحاقی 0.0 0 چارچوب و راهنمای تدوین گزارش ارزیابی درونی در سطح گروه آموزشی مهرماه 1383 رضا محمدی 0.0 0
عباس بازرگان هرندی عباس بازرگان هرندی پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها روش های تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد 3.2 0 مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری عباس بازرگان هرندی 0.0 0 مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری عباس بازرگان هرندی 0.0 0 به سوی یادگیری بر خط (الکترونیکی) گذار از تدریس سنتی و راهبردهای ارتباطی آن ارنست بروئر 0.0 0 نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی مقصود فراستخواه 0.0 0 ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی عباس بازرگان هرندی 0.0 0 ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی عباس بازرگان هرندی 0.0 0 ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی عباس بازرگان هرندی 0.0 0 نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی مقصود فراستخواه 0.0 0 آشنایی با روش های آماری از طریق آموزش برنامه ای فریمن اف. الزی 0.0 0 راهنمای گام به گام ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی فاخته اسحاقی 0.0 0 چارچوب و راهنمای تدوین گزارش ارزیابی درونی در سطح گروه آموزشی مهرماه 1383 رضا محمدی 0.0 0