دانشکده کسب و کارهاروارد دانشکده کسب و کارهاروارد پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال شده 1 دنبال کننده دنبال کردنپیشنهاد کاربر برای شماهمۀ کتابها ارزیابی عملکرد: شاخص های ارزیابی، شناسایی نواقص، اجتناب از خطاهای مرسوم دانشکده کسب و کارهاروارد 2.5 1 هدف گذاری: اولویت بندی، برنامه محوری، سنجش موفقیت دانشکده کسب و کارهاروارد 4.0 1 مدیریت مالی: بودجه ریزی، صورت های مالی، روش های حسابداری، تحلیل هزینه فایده دانشکده کسب و کارهاروارد 5.0 1 مدیریت بازاریابی: جهت گیری کلان، کمپین بازاریابی، بازارگزینی دانشکده کسب و کارهاروارد 4.0 0 حفظ کارکنان: استخدام مناسب، حفظ برترین ها، سازمان موفق دانشکده کسب و کارهاروارد 5.0 0 استخدام کارکنان: تعریف الزامات، ارزیابی متقاضیان، مصاحبه موفق دانشکده کسب و کارهاروارد 3.5 0 تمرکز بر مشتری: ارزش افزایی، خوش نامی، کسب وفاداری، سودآوری دانشکده کسب و کارهاروارد 5.0 1 تمرکز بر مشتری: راه حل های حرفه ای برای چالش های روزانه دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 حفظ کارکنان: استخدام مناسب، حفظ برترین ها، سازمان موفق دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 مدیریت بازاریابی: جهت گیری کلان، کمپین بازاریابی، بازارگزینی دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 تصمیم گیری: تصمیم سازی، ارزیابی ریسک ها، بررسی گزینه ها، انتخاب دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 مدیریت مالی: بودجه ریزی، صورت های مالی، روش های حسابداری، تحلیل هزینه فایده دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0
دانشکده کسب و کارهاروارد دانشکده کسب و کارهاروارد پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال شده 1 دنبال کننده دنبال کردنپیشنهاد کاربر برای شماهمۀ کتابها ارزیابی عملکرد: شاخص های ارزیابی، شناسایی نواقص، اجتناب از خطاهای مرسوم دانشکده کسب و کارهاروارد 2.5 1 هدف گذاری: اولویت بندی، برنامه محوری، سنجش موفقیت دانشکده کسب و کارهاروارد 4.0 1 مدیریت مالی: بودجه ریزی، صورت های مالی، روش های حسابداری، تحلیل هزینه فایده دانشکده کسب و کارهاروارد 5.0 1 مدیریت بازاریابی: جهت گیری کلان، کمپین بازاریابی، بازارگزینی دانشکده کسب و کارهاروارد 4.0 0 حفظ کارکنان: استخدام مناسب، حفظ برترین ها، سازمان موفق دانشکده کسب و کارهاروارد 5.0 0 استخدام کارکنان: تعریف الزامات، ارزیابی متقاضیان، مصاحبه موفق دانشکده کسب و کارهاروارد 3.5 0 تمرکز بر مشتری: ارزش افزایی، خوش نامی، کسب وفاداری، سودآوری دانشکده کسب و کارهاروارد 5.0 1 تمرکز بر مشتری: راه حل های حرفه ای برای چالش های روزانه دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 حفظ کارکنان: استخدام مناسب، حفظ برترین ها، سازمان موفق دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 مدیریت بازاریابی: جهت گیری کلان، کمپین بازاریابی، بازارگزینی دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 تصمیم گیری: تصمیم سازی، ارزیابی ریسک ها، بررسی گزینه ها، انتخاب دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0 مدیریت مالی: بودجه ریزی، صورت های مالی، روش های حسابداری، تحلیل هزینه فایده دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0
ارزیابی عملکرد: شاخص های ارزیابی، شناسایی نواقص، اجتناب از خطاهای مرسوم دانشکده کسب و کارهاروارد 2.5 1
مدیریت مالی: بودجه ریزی، صورت های مالی، روش های حسابداری، تحلیل هزینه فایده دانشکده کسب و کارهاروارد 5.0 1
مدیریت مالی: بودجه ریزی، صورت های مالی، روش های حسابداری، تحلیل هزینه فایده دانشکده کسب و کارهاروارد 0.0 0