هرماوان کارتاجایاهرماوان کارتاجایاپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهابازاریابی برای رقابت پذیری: جهانی شدن بازارهای آسیایی در عصر مشتریان دیجیتالهوی دن هوان3.00بازاندیشی بازاریابی: بنگاه بازاریابی پایدار در آسیاهویی دن هوان0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00بازاریابی 3هرماوان کارتاجایا0.00نسل چهارم بازاریابی: از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالیهرماوان کارتاجایا0.01نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتریان و به روح انسانیایوان ستی وان0.00نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتری به روح انسانیایوان ستی وان0.00نسل پنجم بازاریابیهرماوان کارتاجایا0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00عصر سوم بازاریابی از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت هادیوید یانگ0.00جذب سرمایه گذار: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن منابع مالی کسب و کاردیوید یانگ0.00عصر سوم بازاریابی از محصول محوری به مشتری محوری، به انسان محوریبهزاد شهرابی0.00بازاریابی رقابتی برای مصرف کنندگان دیجیتال (از آسیا به جهان)هرماوان کارتاجایا0.00
هرماوان کارتاجایاهرماوان کارتاجایاپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهابازاریابی برای رقابت پذیری: جهانی شدن بازارهای آسیایی در عصر مشتریان دیجیتالهوی دن هوان3.00بازاندیشی بازاریابی: بنگاه بازاریابی پایدار در آسیاهویی دن هوان0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00بازاریابی 3هرماوان کارتاجایا0.00نسل چهارم بازاریابی: از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالیهرماوان کارتاجایا0.01نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتریان و به روح انسانیایوان ستی وان0.00نسخه ی سوم بازاریابی: از محصول به مشتری به روح انسانیایوان ستی وان0.00نسل پنجم بازاریابیهرماوان کارتاجایا0.00نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00عصر سوم بازاریابی از محصول به مشتری و به روح انسانیهرماوان کارتاجایا0.00مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت هادیوید یانگ0.00جذب سرمایه گذار: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن منابع مالی کسب و کاردیوید یانگ0.00عصر سوم بازاریابی از محصول محوری به مشتری محوری، به انسان محوریبهزاد شهرابی0.00بازاریابی رقابتی برای مصرف کنندگان دیجیتال (از آسیا به جهان)هرماوان کارتاجایا0.00
مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت هادیوید یانگ0.00