مارتی نیومایرمارتی نیومایرپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهاتقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه ترین زمان برندهایی قدرتمند می سازدمارتی نیومایر4.53زاگ: چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟مارتی نیومایر4.00زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری ها شرکت ها را می گردانند و جطور می توان از این موضوع بهره برد)مارتی نیومایر0.00لغزش برند: فاصله ی بین پیش بینی و واقعیت برند، لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتریمارتی نیومایر0.00
مارتی نیومایرمارتی نیومایرپدیدآوردنبال کردندنبال کردن همۀ کتابهاتقلا: چگونه استراتژی چابک در کوتاه ترین زمان برندهایی قدرتمند می سازدمارتی نیومایر4.53زاگ: چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟مارتی نیومایر4.00زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری ها شرکت ها را می گردانند و جطور می توان از این موضوع بهره برد)مارتی نیومایر0.00لغزش برند: فاصله ی بین پیش بینی و واقعیت برند، لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتریمارتی نیومایر0.00
زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری ها شرکت ها را می گردانند و جطور می توان از این موضوع بهره برد)مارتی نیومایر0.00
لغزش برند: فاصله ی بین پیش بینی و واقعیت برند، لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتریمارتی نیومایر0.00