مارتی نیومایر مارتی نیومایر پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال شده 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها تقلا مارتی نیومایر 4.4 5 زاگ: چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟ مارتی نیومایر 4.0 0 زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری ها شرکت ها را می گردانند و جطور می توان از این موضوع بهره برد) مارتی نیومایر 4.0 1 لغزش برند: فاصله ی بین پیش بینی و واقعیت برند، لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتری مارتی نیومایر 0.0 0
مارتی نیومایر مارتی نیومایر پدیدآور دنبال کردن 0 دنبال شده 0 دنبال کننده دنبال کردنهمۀ کتابها تقلا مارتی نیومایر 4.4 5 زاگ: چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟ مارتی نیومایر 4.0 0 زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری ها شرکت ها را می گردانند و جطور می توان از این موضوع بهره برد) مارتی نیومایر 4.0 1 لغزش برند: فاصله ی بین پیش بینی و واقعیت برند، لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتری مارتی نیومایر 0.0 0
زیر و رو شدن برند (چرا امروز مشتری ها شرکت ها را می گردانند و جطور می توان از این موضوع بهره برد) مارتی نیومایر 4.0 1
لغزش برند: فاصله ی بین پیش بینی و واقعیت برند، لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتری مارتی نیومایر 0.0 0