بهتر انتخاب کن، بهتر بخوان

جزئیات پست

سید محمد بهروزنژاد

1401/10/21

خواندن 4 دقیقه
(0/1000)

نظرات

جانا سخن از زبان ما می‌گویی:)

واقعاً صرف بودن این فضا و اینکه میشه به بقیه شبکه کتابخوانان ایران متصل شد، غنیمته. دم بانیان و دست اندرکارانش گرم.
2
بله واقعا خدا خیرشون بده 
خودشونم ظاهرا کتابخونای خوبین ساختن همچین برنامه ای کار هر کسی نیست 
بهخوان

1401/10/22

جناب بابائی گرامی، دوست خوب نادیده‌ی بهخوان. بی‌اندازه خوشحالیم که بهخوان به دل شما نشسته و دوستانی به این خوبی و پرمهری یافته‌ایم. حضورتان مغتنم است و امید داریم با عنایت پروردگار بتوانیم بهخوان را بهتر از پیش به پیش بریم. 
جدای از تبریکات"بلاگری" و اولین پست، چقدر از مشترکات همه‌بهخوانی‌ها گفتید و همین باعث شده که پست برای هرکسی قابل لمس باشه!
1
بهخوان

1401/10/22

جناب مهرابی، دوست خوب نادیده‌ی بهخوان. خوش‌حالیم که بهخوان به دل شما نیز نشسته و مهرتان را ارج می‌نهیم. امیدواریم که بهتر بتوانیم بهخوان را به پیش بریم و جمع دوستانمان، دوستان به این خوبی‌مان، بزرگتر و بزرگتر شود. 
دقیقا هر آنچه گفتی، حرف من هم بود. ممنون از پست زیبایتان.
2
خواهش می کنم نظر لطفتونه 
بهخوان

1401/10/22

جناب احمدی عزیز، دوست خوب نادیده‌ی بهخوان. حضور شما کتابخوان گرامی در جمع بهخوان مغتنم است و از داشتن دوستانی چنین صادق و پرمهر خوش‌حالیم. مهرتان را سپاس. امیدواریم بتوانیم بهتر از پیش بهخوان را به پیش بریم. 
بهخوان

1401/10/22

دوست خوب و نادیده‌ی بهخوان، سلام بر شم. نمی‌دانید که این یادداشت کوتاه و نغزتان، چقدر غافلگیرکننده و امیدبخش بود برای ما. خستگی‌ای هم اگر به تنمان باشد، به در می‌رود و شوق این داریم بیشتر و بهتر تلاش کنیم تا کار با سرعت و کیفیت به از پیش به ثمر نشیند. حضور تک‌تک شما دوستان کتابخوان نادیده‌مان در بهخوان برای ما غنیمت است. از شما می‌آموزیم و هر روز با اشتیاق به سراغ کارهای بهخوان می‌رویم. به این امید که با عنایت خداوند متعال بتوانیم ثابت‌قدم‌تر از همیشه پیش برویم.
1
ما همیشه قدردانتان هستیم ... 
 پردیس

1401/10/22

این ساعت آمدم در بهخوان و راستی راستی که خستگی از تنم در رفت:) دوستی چون شما، بماند برای بهخوان و دوستان بهخوان، با این همه لطف و محبتتان. سبز باشید.
1
سلامت باشید و پایدار 
جانا، سخن از زبان ما می‌گویی
1
بهخوان

1401/10/27

سلام جناب صاحبدل دوست خوب نویسنده‌ی بهخوان. چقدر خوشحالیم که با ما هستید و بهخوان به دلتان نشسته. تمام تلاشمان این است که روزبه‌روز بهتر و کاربرپسندتر شود. 
بسیار دقیق، بجا و زیبا گفتید‌. 👌🌹
2
ممنونم 
بهخوان

1401/10/27

سلام دوست خوب بهخوان. چقدر خوشحالیم که با ما هستید و بهخوان به دلتان نشسته. تمام تلاشمان این است که روزبه‌روز بهتر و کاربرپسندتر شود. 
چه پست جذابی!😅 دم‌تون هم گرم...
بهخوانی بمانیم...!
1
سلام دوست خوب بهخوان. چقدر خوشحالیم که با ما هستید و بهخوان به دلتان نشسته. تمام تلاشمان این است که روزبه‌روز بهتر و کاربرپسندتر شود. 
شما به ویلی بوک که زبانش فارسی است سربزنید ،گرافیک خیلی بهتری دارد البته تازه شروع کرده بگ هم دارد که به مسیولینش تذکرهم دادم،رنگ بندی ساده دارد اینجا به افراط ازاستفاده ازرنگ رسیده بگ هم دارد امادرمجموع مفیداست ،جالب است پیش ازآمدن من وثبت نام صفحه ای بنام من وهمراه کتابهایم زده شده بود😀که متعجب شدم
1
بهخوان

1401/10/27

سلام جناب براتی. ممنونیم که شما نویسنده‌ی گرامی همراه ما هستید. درباره‌ی صفحه‌ی پدیدآورندگان در بهخوان باید بگوییم که کسی صفحه را به نام شما یا نویسنده‌ی دیگری تأسیس نکرده، با انتقال اطلاعات از بانک خانه‌ی کتاب، هر پدیدآور کتاب که کتابش شابک رسمی داشته باشد، در اینجا یک پروفایل نویسندگی خواهد داشت. این پروفایلها به‌خودی‌خود غیرفعال هستند. 
ویرایش بعد ازپست پیلم ندارد این هم یک بااگ😀
پیام را هم نمی شود پاک کرد این هم یک نکته
1
بهخوان زیاد نیست راه افتاده ،نباید فقط عیب هایش را ببنیم...مطمئنم که به زودی بهتر و بهتر خواهد شد 
سیدصالح

1401/10/23

خیلی مطالب ارزنده ای بود. دست شما درد نکنه.👌
علاوه بر نکات زیبایی که فرمودید، چون اکثر کاربران بهخوان انسان های کتابخوان ، کتاب دوست و فرهیخته ای هستند، حتی صرفا خواندن یادداشت کاربران بهخوان، مطالب جدیدی رو به آدم می آموزد.
4
بله قطعا خودم خیلی چیزها از اینجا یاد گرفتم 
سیدصالح

1401/10/23

🙏🙏🙏🙏 
دم همه‌ی دوستان فنی بهخوان گرم :) 
سیدصالح

1401/10/29

👌👌👌👌👌 
سلام علیکم
واقعا من لازم داشتم به این طور فضای فرهنگی و در کل موافقم
2
علیکم السلام ، بله واقعا به همچین فضایی نیاز بود 
بهخوان

1401/10/27

سلام دوست خوب بهخوان. چقدر خوشحالیم که با ما هستید و بهخوان به دلتان نشسته. تمام تلاشمان این است که روزبه‌روز بهتر و کاربرپسندتر شود. 
کاش میشدبه دوستان پیام داد درخصوصی مثل اینکه اینجا اینکارونمیشه انجام داد
1
در مصاحبه ای آقای حمایت کار گفته بودن در طرح های آینده ی بهخوان همچین چیزی هست 
مجید

1401/11/18

چقدر زیبا نوشتید...ولی واقعا کاش مثل گودریدز نشود که یکی دوسه نفربا پراکنده گویی باعث شوند این بهخوان هم فیلتر شود.در گودریدز بعضا افرادی که کتاب نخوان هم بودند با هوچی گری فضای فرهنگی گودریدز را به سمتی بردند که فیلتر شد و کتابخوان های واقعی از دسترسی آسان محروم شدند.کاش بهخوان تدبیری برای این افراد که خیلی قلیل هم هستند داشته باشد که فضای فرهنگی کتابخوانی  بهخوان خدشه دار نشود...
1
ممنون.
ان شاالله...