یادداشت امیرحسین اشتری
1403/3/11
2.2
1
تجربه های زیسته یک معلم ژاپنی از دوران معلمی تا مدیریت مدرسه را شرح می دهد. کتابی معمولی در حوزه خودش بود؛و بیشتر مطالب کتاب روند درس پژوهی در ژاپن و گفت و گوهای دانش آموزان در کلاس را تشکیل می دهد. به نظرم خیلی حرف های تازه ای در حیطه علوم تربیتی برای گفتن نداشت. کل کتاب اینو به ما میگه که کلاس درس رو از معلم محور بودن به سمت دانش آموز محور بودن سوق دهیم و بزاریم دانش آموزان خودشون به صورت فعالانه وارد مبحث و موضوع درسی شوند،تا از تخیل و خلاقیت خودشون استفاده کنند و نقش معلم بصورت راهنما و نظم دهنده به فرایند یادگیری باشد.
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.