یادداشت Kiarash Nikdel
1403/1/5
طرح بازاریابی کسبوکارهای کوچک مدتی است که مشغول به خواندن کتب در حوزه کسبوکار هستم و این کتاب را یکی از اساتیدم در دانشگاه پس از مشاهده شوق من به کتب این حوزه معرفی نمود. به زعم من این کتاب با اختلاف نسبت به بقیه کتب مشابهی که خوانده بودم مفیدتر بود. پرهیز از ارائه مفاهیم پیچیده و بیاستفاده و کلیگویی و تعریف از خود، این کتاب را نسبت به کتب مشابهش متمایز میکرد. نویسنده این کتاب سعی کرده بجای اینکه حرفهای تکراری بزند در نه فصل، نه گام برای بازاریابی کسبوکارهای کوچک ارائه دهد و درنهایت خروجی تمام آموختههای خواننده را در طرح بازاریابی یک صفحهای داشته باشد. طرحی که گرچه یک صفحهست اما پشتوانه بسیار قوی در تیم بازاریابی کسبوکارها دارد. این کتاب سعی کرده دامهایی که موسسین و مدیران کسبوکارهای در آنها میافتند را به خوبی نشان و راههای دور زدن این دامها را نیز شرح دهد. اگر موسس یا مدیر یک کسبوکار نوپا هستید پیشنهاد میکنم این کتاب را بخوانید.
(0/1000)
علی نیکوبر
1403/1/6
1