بریده کتابهای مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان میم صالحی فر 1402/10/16 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 179 کودک تا حدود ۹ سالگی با تصویر زندگی میکند، با تصویر فکر می کند، با تصویر سفر میکند، رشد میکند، بازی میکند و خوی۵را میسازد 0 8 میم صالحی فر 1402/10/15 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 149 معمولا رسم برخی ناشران بر این است که روی جلد کتاب را در یکی از صفحه های داخل کتاب هم می آوردند، یا بالعکس؛ و این تکراری است صرفا از روی صرفه جویی، به خصوص اگر تصویری که روی جلد میآورند تنها برای داخل ساخته شده باشد؛و ناشر، به خاطر کاستن از هزینه، تصمیم گرفته باشد که از آن روی جلد هم استفاده کند. این کار در مواردی، بیش از آنکه جنبهی اقتصادی داشته باشد، رنگ و بوی نادرستی دارد، و کارست خلاف. تکرار تصویر، به هر صورت و در هر جا، دلایل کودک شناختی، هنری، فنی، و داستانیِ کافی میخواهد و چنین عملی باید که کاملا قابل دفاع و توجیه باشد. روی جلد و پشت جلد سازی کاریست عمدتا گرافیکی و تبلیغاتی، و کم و بیش مستقل از تصویرگریِ خالص. 1 20 میم صالحی فر 1402/10/15 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 137 در اینجا تصویر نباید ادای نوشته را در بیاورد. تصویر باید کامل کند نه تصدیق. تو این صحنه را تصویر نکن، و یا فقط گوشهای از ان را تصویر کن 0 0 میم صالحی فر 1402/10/12 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 46 در مورد تصویرهای کتابهای کودکان،هر قدر هم این تصویرها زیبا باشند، خود این تصاویر هستند که متن نوشتاری را توضیح میدهند. بنابراین نقاشی را باید توضیح داد، اما تصویر، خود، توصیح دهنده است. نقاشی هرگز چیزی را واضحتر و سادهتر از آنچه هست نمیکند؛ حال آنکه تصویر، در بسیاری از اوقات، گره گشاست. 0 1 میم صالحی فر 1402/10/12 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 59 0 3 میم صالحی فر 1402/11/7 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 209 0 1
بریده کتابهای مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان میم صالحی فر 1402/10/16 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 179 کودک تا حدود ۹ سالگی با تصویر زندگی میکند، با تصویر فکر می کند، با تصویر سفر میکند، رشد میکند، بازی میکند و خوی۵را میسازد 0 8 میم صالحی فر 1402/10/15 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 149 معمولا رسم برخی ناشران بر این است که روی جلد کتاب را در یکی از صفحه های داخل کتاب هم می آوردند، یا بالعکس؛ و این تکراری است صرفا از روی صرفه جویی، به خصوص اگر تصویری که روی جلد میآورند تنها برای داخل ساخته شده باشد؛و ناشر، به خاطر کاستن از هزینه، تصمیم گرفته باشد که از آن روی جلد هم استفاده کند. این کار در مواردی، بیش از آنکه جنبهی اقتصادی داشته باشد، رنگ و بوی نادرستی دارد، و کارست خلاف. تکرار تصویر، به هر صورت و در هر جا، دلایل کودک شناختی، هنری، فنی، و داستانیِ کافی میخواهد و چنین عملی باید که کاملا قابل دفاع و توجیه باشد. روی جلد و پشت جلد سازی کاریست عمدتا گرافیکی و تبلیغاتی، و کم و بیش مستقل از تصویرگریِ خالص. 1 20 میم صالحی فر 1402/10/15 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 137 در اینجا تصویر نباید ادای نوشته را در بیاورد. تصویر باید کامل کند نه تصدیق. تو این صحنه را تصویر نکن، و یا فقط گوشهای از ان را تصویر کن 0 0 میم صالحی فر 1402/10/12 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 46 در مورد تصویرهای کتابهای کودکان،هر قدر هم این تصویرها زیبا باشند، خود این تصاویر هستند که متن نوشتاری را توضیح میدهند. بنابراین نقاشی را باید توضیح داد، اما تصویر، خود، توصیح دهنده است. نقاشی هرگز چیزی را واضحتر و سادهتر از آنچه هست نمیکند؛ حال آنکه تصویر، در بسیاری از اوقات، گره گشاست. 0 1 میم صالحی فر 1402/10/12 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 59 0 3 میم صالحی فر 1402/11/7 مقدمه یی بر مصورسازی کتاب های کودکان نادر ابراهیمی 5.0 3 صفحۀ 209 0 1