یادداشت حسین گلستانی
1401/9/21
آدمها دوست دارند درگیر قصهای بزرگتر از خودشان بشوند؛ این اولین خط از صفحۀ پشت جلد کتاب میباشد. اگر فکر میکنید این کتاب پر است از راهکارهای بازاریابی و میخواهد به ما بگوید که اگر از این زاویه به محصولمان نگاه کنیم یک مولتیمیلیاردر میشویم سخت در اشتباهید. این کتاب به ما مراحل هفتگانۀ قصهگویی موثر را آموزش میدهد که بتوانیم محصول یا خدمتی را به مخاطبان عرضه کنیم. اما اینکه ما بتوانیم قصه بگوییم قطعا و یقینا فقط برای کسبوکار نیست. ما برای کارهای روزمرهمان هم به قصه نیاز داریم. برای فهم مسائل و مشکلات زندگیمان به قصه نیاز داریم. باید بتوانیم قصۀ اتفاقهایی که میافتد را برای خودمان تعریف کنیم. ذهن قصهگو به مهارت نیاز دارد. کتاب " هر برند یک قصه است " دو چیز را به ما آموزش میدهد، اول فهم از قصه و دوم روایتِ قصه حتی اگر صاحب کسبوکار نیستید، حداقل برای یک یار این کتاب را بخوانید
23
(0/1000)
نظرات
تاکنون نظری ثبت نشده است.