یادداشت علی عموکاظمی

        بیست وسه نوجوان ایرانی بعد از اسارت در جنگ، مورد سواستفاده تبلیغاتی صدام قرار میگیرند. صدام قصد داشت با القای این فضا که این نوجوانان با اختیار خودشان به جبهه نیامده اند، رسانه ها را بر علیه ایران و انقلاب اسلامی بسیج کند. اما این شیرمردها برای جلوگیری از ایجاد فضای منفی علیه کشور و انقلاب، کاری بزرگ کردند که شرحش در کتاب آمده است. .
در سال هشتاد و هشت، دو نانجیب به بهانه تقلب در انتخابات، علاوه بر تضعیف قدرت کشور، هجمه ی رسانه ای بزرگی علیه کشور به وجود آوردند. چقدر 
اون دوتا کوچولو بودند و چقدر این بیست و سه نفر بزرگ
به نظرم با حذف مسائل کم اهمیت، حجم کتاب خیلی میتونست از این کمتر باشه.
      

0

(0/1000)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.