یادداشت منتظرت میمانم روی همان نیمکت چوبی پاییز🍁🖤

آه، "کیلمنی بانوی باغ"! چه نامی "دلربا" و "پر از رمز و راز"! "مونتگمریِ بینظیر"، بار دیگر "قلمِ جادویی" خود را به کار گرفته و "داستانی عمیق" از "عشق و انتظار" بافته است. این بار، نه با "سرخیِ گیسوانِ آنشرلی"، که با "سیاهیِ موهایِ کیلمنی" و "سکوتِ لبهایش"، "دلهایمان" را به "طوفانی آرام" میسپارد. اجازه دهید این "حکایتِ دلنشین" را، با "پردهای از شاعرانگی" و "نغمهای از عشق" برایتان روایت کنم. کیلمنی، بانوی باغ: سکوتِ دلکش، نغمهی عشق در سایهسارِ باغ در "جزیرهی پرنس ادوارد"، "آن بهشتِ کوچکِ کانادایی" که "هر نسیمش بویِ راز" میدهد، "اریک مارشالِ جوان"، "چشم به آیندهای درخشان" در "تجارتِ خانوادهی ثروتمندش" دوخته بود. "بیست و چهار بهار" از عمرش گذشته بود و "جادهی موفقیت" زیر قدمهایش، "هموار و روشن" به نظر میرسید. اما "سرنوشت"، همیشه "پردهای پنهان" دارد و "نقشهای دیگر" در آستین. "پذیرشِ پستی دو ماهه" در "مدرسهای تازه"، "کلیدِ ورود" او به "قلمرویِ ناشناختهی قلب" شد. دیداری در سایهسارِ باغ: سکوتِ زیبا، فریادِ عشق و آنجا، در "باغِ قدیمیِ کانرزها"، "میانِ شکوفهها و عطرِ سیب"، "کیلمنی گوردون" ظهور کرد؛ "بانویِ باغ"! "موهایش چون شبِ تیره"، "چشمانش چون آبیِ بیکرانِ دریا"، و "سکوتش"، "آوایی دلنشینتر از هر کلام". "نوایِ ویولنِ او"، "آبشارِ نتها" بر "دلِ اریک" ریخت و "همان دم"، "قلبش" را "تسخیر" کرد. "اریک"، "اسیرِ افسونِ کیلمنی" شد؛ "دخترکی خجالتی و حساس"، که "لبهایش مهرِ سکوت داشت"، اما "چشمانش"، "هزاران رازِ ناگفته" را فریاد میزد. رقصِ تقدیر، وسوسهی انتخاب: جدالِ عشق و تقدیر برای "اولین بار" در زندگی، "این شاهزادهی خوشبخت"، باید "برای آنچه میخواست"، "سخت تلاش میکرد". "عشقی مرموز و جنجالی"، "جادهای پر از چالش" را پیش رویش گشوده بود. "کیلمنی"، با "قلبی سرشار از مهر"، اما "ترسی پنهان"، "پیشنهادِ ازدواجِ اریک" را رد کرد. "گمان میبرد" که "سکوتش"، "مانعی بر سرِ راهِ خوشبختیِ اریک" خواهد بود. "چه اندیشهی پاکی!"، و "چه تعلیقی دلنشین!" در "این حکایتِ عاشقانه". "این رمان"، "نوشتهی همان مونتگمریِ همیشه دلربا"، "سوالی بزرگ" را در دلِ "هر خوانندهای" میکارد: "سرنوشتِ این عشقِ خاموش، اما پرشور، چه خواهد شد؟" آیا "اریک"، "موفق به شکستنِ دیوارِ سکوت" خواهد شد؟ آیا "کیلمنی"، "باور خواهد کرد" که "عشق، شنیدنِ دل است، نه کلام"؟ نغمهی انتظار: وقتی سکوت، خودِ عشق است "کیلمنی بانوی باغ"، "دعوتی است" به "دنیایِ سکوتهایِ پر معنی"، "چشمهایِ گویا" و "دلهایِ عاشق". "دعوتی است" به "دیدنِ زیباییِ پنهان" در "گوشهی هر باغ"، و "شنیدنِ نغمهی عشق" در "سکوتِ دلکشِ لحظهها". "این داستان"، "گواهی است" بر اینکه "گاهی اوقات، بزرگترین حرفها"، "همانهایی هستند که گفته نمیشوند"، اما "با تمامِ وجود، حس میشوند".
(0/1000)
نظرات
1404/6/18
تصویری که انتخاب کردید بسیار زیباست و تداعی گر داستان دوست داشتنی کیلمنی بانوی باغ است😍
1
1
1404/6/18
قبلا یه بار باهاش کار کردم ولی هرچی بهش میگفتم چرت و پرت درست میکرد😭 ممنونمم @montazerat_mimanam
1
معلوم نیست دلیلش چی بوده. بهتون پیشنهاد میکنم دوباره امتحان کنین. 😊 چون من وقتی بهش گفتم، عکس مرتبط با این کتاب رو برام درست کن، یه عکس درست کرد و گفت مثلا دوست داری اریک هم باشه؟ یا نظرت درباره یه صحنه عاشقانه از کتاب چیه؟ کاملا غافلگیر شدم، چون بقیه هوش مصنوعی ها انقدر درباره یه کتاب اطلاعات نداشتن😂 @zahra_rsd
1
1404/6/18
یادداشت تون کاملا مشخص می کنه هنوز چقدر تحت تاثیر کتاب هستین😂👌🏻واقعا زیبا بود 🌹 عکسش هم که خیلی زیباست
4
1
واقعا خیلی تاثیری مثبتی رو حال و احوالم داشت با اینکه نظرات منفی همیشه درباره این کتاب هست. ✨ متشکرم ازتون🌸
1
1404/6/18
راستی مگه مشکلی داشت این کتاب؟؟ خیلی یادداشت ها تو بهخوان ازش بد گفتن! @montazerat_mimanam
1
کتاب به تنهایی خوبه، یعنی اگر کتاب های دیگری از مونتگمری وجود نداشت، این کتاب رو کسی اینجوری قضاوت نمی کرد. اما موقعی که کتاب خانه رویاها(که امشب یا فرداشب یادداشتت رو در بهخوان قرار میدم) خوندم، متوجه شدم که این کتاب دومین کتاب مونتگمریه و بعد از آنه شرلی در گرین گیبلز منتشر کرده. از همون موقع تا الان کلی نقد و نظر منفی درباره کتاب اومده، فقط چون مونتگمری با جلد اول آنه توقعات طرفدارانش رو بالا برده. تنها فرقش با دیگر آثارش اینه که توصیفات کمتری داره و گرنه، مثل بقیه کتاباش خیلی لطیفه، شاید بهتره بگم داستانش قشنگ تر هم هست. شاید اگه اولین کتاب منتشر شده از مونتگمری بود، و بعد آنه، همه اون رو به حساب پیشرفت نویسنده در نوشتن محسوب می کردن. پس همه این نظرهای بد بر اساس توقعی هست که مونتگمری از طرفداراش بالا برده. @zahra_m132
3
منتظرت میمانم روی همان نیمکت چوبی پاییز🍁🖤
1404/6/18
0