بریدههای کتاب فیطیم فیطیم دیروز ما ایوب نبودیم فاطمه ستوده 4.0 36 صفحۀ 184 مراقبت برای آدم مثل سوختی عمل میکند که امیدهایش را برمیانگیزد و حتی وجود و حضورش در این دنیا را معنا میبخشد. 0 0 فیطیم 5 روز پیش خون خدا علی صفایی حائری 4.3 8 صفحۀ 96 علی میزان اعمال است؛ تو خودت را در رابطه با او مییابی که چه میتوانستی بشوی و در کجا ماندهای و به چهها روی آوردهای. 0 0 فیطیم 6 روز پیش خون خدا علی صفایی حائری 4.3 8 صفحۀ 59 هرجای این عالم بروی، رنج است؛ پس رنجی را انتخاب کن که پشتوانه توحیدی داشته باشد. 0 0 فیطیم 1404/4/15 اسرار زیارت محمد حسن وکیلی 4.5 1 صفحۀ 42 وقتی به دیگران از جنبهٔ ربطشان با خدا بنگریم، آن وقت شأن و منزلت آنها عوض میشود. 0 0 فیطیم 1404/4/14 اسرار زیارت محمد حسن وکیلی 4.5 1 صفحۀ 21 امام علمش فراگیر است و از هرجا او را صدا بزنی توجه میکند و با قلبش رو به سوی انسان میکند و حجاب و پردهای میان او و دیگران نیست. 0 0 فیطیم 1404/4/8 خون خدا علی صفایی حائری 4.3 8 صفحۀ 22 من با محبت و عشق به اهلبیت پیش از آنکه به خود آنها نزدیک شوم، به خدا نزدیک میشوم. 0 1 فیطیم 1404/4/4 قبله کعبه زاد جلد 1 حامد کاشانی 4.8 2 صفحۀ 118 امام کعبه است و دیگران باید به دور او بگردند. 0 0 فیطیم 1404/4/3 قبله کعبه زاد جلد 1 حامد کاشانی 4.8 2 صفحۀ 86 ضرب المثل است وقتی با دست راست خود میبخشید، دست چپ خبردار نشود. ائمه نیز اینگونه بودند. 0 0 فیطیم 1404/4/2 قبله کعبه زاد جلد 1 حامد کاشانی 4.8 2 صفحۀ 75 مکارم و فضائل اخلاقی، همچون سخاوت و کرامت و شجاعت، افتخار میکنند که مصداقی همچون امیرالمؤمنین یافتهاند. 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 263 عدالت در بینش قرآنی، به این معناست که از هرکس به اندازهای که دادهاند میخواهند. 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 261 از غیر او به او رسیدن شرک است. مگر غیر او از او آشکارترند تا آشکار کننده او باشند؟! 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 257 حرکت انسان از لحظهای است که فاصله بین آنچه را که هست و آنچه را که باید باشد، احساس کند. 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 216 یهود در دوران قدرتش قساوت، و در دوران ضعفش، جاسوسی و فتنهانگیزی دارد. 0 0 فیطیم 1404/3/31 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 191 توکل به این معنا نیست که وسیلهها را رها کنی. توکل یعنی اینکه تو با وسیلهها مغرور و بدون آنها هم مأیوس نباشی. 0 0 فیطیم 1404/3/24 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 179 عبد نه اسیری در بند که آزادهای است شکل گرفته. 0 0 فیطیم 1404/3/22 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 158 ترس، نتیجهٔ ضعف است و ضعف هم، نتیجهٔ شرک و پراکندگی. 0 1 فیطیم 1404/3/22 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 155 عزت، توانمندی و تسلط تو بر قدرتهاست. 0 0 فیطیم 1404/3/21 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 126 ارزش در شغل نیست که در نقش آدمی است. 0 0 فیطیم 1404/3/19 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 121 شناخت عظمت انسان، شناخت ارتباط انسان با جهان قانونمند و با جامعهٔ مرتبط را اسلام میگویند. 0 0 فیطیم 1404/3/19 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 104 تویی که هستی خود را در رفتن دیدهای، اگر بمانی میگندی. 0 0
بریدههای کتاب فیطیم فیطیم دیروز ما ایوب نبودیم فاطمه ستوده 4.0 36 صفحۀ 184 مراقبت برای آدم مثل سوختی عمل میکند که امیدهایش را برمیانگیزد و حتی وجود و حضورش در این دنیا را معنا میبخشد. 0 0 فیطیم 5 روز پیش خون خدا علی صفایی حائری 4.3 8 صفحۀ 96 علی میزان اعمال است؛ تو خودت را در رابطه با او مییابی که چه میتوانستی بشوی و در کجا ماندهای و به چهها روی آوردهای. 0 0 فیطیم 6 روز پیش خون خدا علی صفایی حائری 4.3 8 صفحۀ 59 هرجای این عالم بروی، رنج است؛ پس رنجی را انتخاب کن که پشتوانه توحیدی داشته باشد. 0 0 فیطیم 1404/4/15 اسرار زیارت محمد حسن وکیلی 4.5 1 صفحۀ 42 وقتی به دیگران از جنبهٔ ربطشان با خدا بنگریم، آن وقت شأن و منزلت آنها عوض میشود. 0 0 فیطیم 1404/4/14 اسرار زیارت محمد حسن وکیلی 4.5 1 صفحۀ 21 امام علمش فراگیر است و از هرجا او را صدا بزنی توجه میکند و با قلبش رو به سوی انسان میکند و حجاب و پردهای میان او و دیگران نیست. 0 0 فیطیم 1404/4/8 خون خدا علی صفایی حائری 4.3 8 صفحۀ 22 من با محبت و عشق به اهلبیت پیش از آنکه به خود آنها نزدیک شوم، به خدا نزدیک میشوم. 0 1 فیطیم 1404/4/4 قبله کعبه زاد جلد 1 حامد کاشانی 4.8 2 صفحۀ 118 امام کعبه است و دیگران باید به دور او بگردند. 0 0 فیطیم 1404/4/3 قبله کعبه زاد جلد 1 حامد کاشانی 4.8 2 صفحۀ 86 ضرب المثل است وقتی با دست راست خود میبخشید، دست چپ خبردار نشود. ائمه نیز اینگونه بودند. 0 0 فیطیم 1404/4/2 قبله کعبه زاد جلد 1 حامد کاشانی 4.8 2 صفحۀ 75 مکارم و فضائل اخلاقی، همچون سخاوت و کرامت و شجاعت، افتخار میکنند که مصداقی همچون امیرالمؤمنین یافتهاند. 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 263 عدالت در بینش قرآنی، به این معناست که از هرکس به اندازهای که دادهاند میخواهند. 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 261 از غیر او به او رسیدن شرک است. مگر غیر او از او آشکارترند تا آشکار کننده او باشند؟! 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 257 حرکت انسان از لحظهای است که فاصله بین آنچه را که هست و آنچه را که باید باشد، احساس کند. 0 0 فیطیم 1404/4/1 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 216 یهود در دوران قدرتش قساوت، و در دوران ضعفش، جاسوسی و فتنهانگیزی دارد. 0 0 فیطیم 1404/3/31 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 191 توکل به این معنا نیست که وسیلهها را رها کنی. توکل یعنی اینکه تو با وسیلهها مغرور و بدون آنها هم مأیوس نباشی. 0 0 فیطیم 1404/3/24 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 179 عبد نه اسیری در بند که آزادهای است شکل گرفته. 0 0 فیطیم 1404/3/22 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 158 ترس، نتیجهٔ ضعف است و ضعف هم، نتیجهٔ شرک و پراکندگی. 0 1 فیطیم 1404/3/22 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 155 عزت، توانمندی و تسلط تو بر قدرتهاست. 0 0 فیطیم 1404/3/21 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 126 ارزش در شغل نیست که در نقش آدمی است. 0 0 فیطیم 1404/3/19 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 121 شناخت عظمت انسان، شناخت ارتباط انسان با جهان قانونمند و با جامعهٔ مرتبط را اسلام میگویند. 0 0 فیطیم 1404/3/19 حرکت علی صفایی حائری 4.6 13 صفحۀ 104 تویی که هستی خود را در رفتن دیدهای، اگر بمانی میگندی. 0 0