بریدههای کتاب با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه مبینا معینی ممتاز 1404/3/26 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 139 بزرگترین دروغی که بشر تا کنون گفته این است که تصور میکند بی نیاز است و میگوید بینیازم! 1 13 مبینا معینی ممتاز 1404/1/1 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 21 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 92 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/28 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 181 ریشۀ بدبینیها عموماً در خوشبینیهای افراطی است. 5 8 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 93 0 5 مهدی مرشدی 1404/2/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 68 مطلب دیگر آنکه انسان هر چیزی را مظهر عظمت و رحمت و اسمای حق میشناسد؛ اما فراموش میکند که خود نیز از اشیاست و خود نیز مظهر اسما و قدرت اوست. به سبب همین فراموشی، راه دوری را برای یافتن خدا انتخاب میکند. 0 2 مبینا معینی ممتاز 1404/1/1 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 23 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/26 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 124 مُترَفین مال را برای مال میخواهند. 0 3 عَلَـویه 1402/4/23 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 1 اگر مردم با هواپیما در یک جهت حرکت کنند و در بین راه برای خلبان حادثه ای پیش آید ، آیا هر کسی میتواند جای خلبان را بگیرد؟ 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/20 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 70 0 8 مبینا معینی ممتاز 1404/3/20 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 74 0 8 عَلَـویه 1402/4/23 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 1 کمیل ، دل ها به ظرف ها می مانند و آن دلی که ظرفیت بیش دارد بهترین است و ظرفیت دل به آن است که «ثروت»ها دست مایه ی غرور وی نباشد و «رنج»ها و «رنجوری»ها و «مصیبت»ها شکیبایی وی را از او نستاند... 0 6 مبینا معینی ممتاز 1404/3/27 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 151 محور تمام ادیان اسلام بوده است و محور همهٔ آنها «ذکر الله» 1 15 مبینا معینی ممتاز 1404/3/20 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 76 0 8 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 91 0 5 علی حکیمی 1403/9/6 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 23 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 92 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/26 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 132 خودمان میگوییم تجربی است یعنی باید ویران کند تا بفهمیم! در طرز کار تجربی بدبختی انسان آن است که وقتی خرابی به وجود آمد، تازه آگاه میشود 0 5 مبینا معینی ممتاز 1404/3/27 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 149 اعتبار اصلی در اعمال صالح، ریشهٔ آن است. 0 10 مبینا معینی ممتاز 1404/1/1 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 20 0 9
بریدههای کتاب با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه مبینا معینی ممتاز 1404/3/26 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 139 بزرگترین دروغی که بشر تا کنون گفته این است که تصور میکند بی نیاز است و میگوید بینیازم! 1 13 مبینا معینی ممتاز 1404/1/1 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 21 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 92 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/28 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 181 ریشۀ بدبینیها عموماً در خوشبینیهای افراطی است. 5 8 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 93 0 5 مهدی مرشدی 1404/2/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 68 مطلب دیگر آنکه انسان هر چیزی را مظهر عظمت و رحمت و اسمای حق میشناسد؛ اما فراموش میکند که خود نیز از اشیاست و خود نیز مظهر اسما و قدرت اوست. به سبب همین فراموشی، راه دوری را برای یافتن خدا انتخاب میکند. 0 2 مبینا معینی ممتاز 1404/1/1 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 23 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/26 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 124 مُترَفین مال را برای مال میخواهند. 0 3 عَلَـویه 1402/4/23 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 1 اگر مردم با هواپیما در یک جهت حرکت کنند و در بین راه برای خلبان حادثه ای پیش آید ، آیا هر کسی میتواند جای خلبان را بگیرد؟ 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/20 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 70 0 8 مبینا معینی ممتاز 1404/3/20 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 74 0 8 عَلَـویه 1402/4/23 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 1 کمیل ، دل ها به ظرف ها می مانند و آن دلی که ظرفیت بیش دارد بهترین است و ظرفیت دل به آن است که «ثروت»ها دست مایه ی غرور وی نباشد و «رنج»ها و «رنجوری»ها و «مصیبت»ها شکیبایی وی را از او نستاند... 0 6 مبینا معینی ممتاز 1404/3/27 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 151 محور تمام ادیان اسلام بوده است و محور همهٔ آنها «ذکر الله» 1 15 مبینا معینی ممتاز 1404/3/20 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 76 0 8 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 91 0 5 علی حکیمی 1403/9/6 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 23 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/22 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 92 0 4 مبینا معینی ممتاز 1404/3/26 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 132 خودمان میگوییم تجربی است یعنی باید ویران کند تا بفهمیم! در طرز کار تجربی بدبختی انسان آن است که وقتی خرابی به وجود آمد، تازه آگاه میشود 0 5 مبینا معینی ممتاز 1404/3/27 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 149 اعتبار اصلی در اعمال صالح، ریشهٔ آن است. 0 10 مبینا معینی ممتاز 1404/1/1 با علی در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه محمدصادق حائری شیرازی 4.2 9 صفحۀ 20 0 9